2024. október 22., kedd

TÓKERÜLŐ TÚRA PÉCS DÉLI HATÁRÁBAN PÉCSUDVARDTÓL KOZÁRMISLENYIG

 


Lassan három hónapja, hogy nem voltam egyéni túrán, csak mindig másokkal és az általam vezetett csoportokkal. Pedig nagyon szeretek én egyedül menni. A nyári melegben viszont a szervezett utakon kívül már nem volt energiám többre, az ősszel pedig más teendők vitték el az időt, így most végre egyéni túrára is sor kerülhetett. 
Nagyon szeretek egyedül lenni és menni az erdőben, az akkor teljesen más. Végülis nem voltam egyedül, mert elég sok emberrel találkoztam utam során, többel is, mind szerettem volna... Azért egy kis csendes elmélkedésre jó volt, amikor épp nem volt senki körülöttem. 

Útvonal: Pécsudvard, vmh. - Udvardi-erdő - M60 mislenyi viadukt - Nagyárpádi-tó - Borbás-kút - Petőfi Bányász horgásztó - Mosó-forrás - Kozármislenyi-tó - Mislenyi parkerdő - Kozármislenyi-kistó - Kozármisleny, újtelep, am.

Táv: 11 km.
Szintemelkedés: 120 m.
 
Indulás: Pécsről a 8.50-es vonattal, mely Pécsudvardra 9.06 helyett 9.11-kor érkezett. (Csupán csak 5 perc késés, de a MÁV-nál a késés kötelező!)
Hazatérés: Kozármisleny, Újteleptől a 12.57-kor induló buszt értem el, mely Pécsre 13.12-kor érkezett.
 





























































NOVEMBERI NYÍLT TÚRÁK, PROGRAMOK

  A Máriakéméndi Kegytemplomért Baráti Kör az alábbi túrákat hirdeti 2024. novemberére. Várjuk szeretettel az érdeklődőket.   November 6. sz...