2023. augusztus 30., szerda

KOSZONYA FELÉ

 

A 13.47-es 12-es busszal mentem a Béta-aknai út megállóig. Az alábbi útvonalat jártam be: Béta-aknai út, István-aknai elágazás - Bétai műút - jelzetlen nyiladék - Andor-lak - Andorlaki-forrás - Galambos-hát - Hármas-bükk - Kincskereső-forrás - Gerezdes - Béta-aknai út. Táv: 9 km. 

Eredetileg még tovább akartam menni Árpádtetőre, és az ottani forrást felkeresni, de a nagy dörgések és koromfekete ég inkább a hamarabbi hazatérésre sarkallt, s épp felment a járat István-aknára, hát vártam 5 percet, míg visszaindult, s máris hazafelé utaztam a 16.55-ös járattal. Hogy végül volt-e itt eső nem tudom, Pécsett nem, de Pécstől keletre több településen 20-25 mm-eket mértek.

































A KÖZÉP-MECSEK KERÜLŐ TÚRA 4. RÉSZÉN VEHETTEK RÉSZT AZ ÉRDEKLŐDŐK

  Ezúttal a Közép-Mecsek legszebb részein barangoltunk Hősök terétől Meleg-mányon át Árpád-tetőig. Útközben felkerestük a forrásokat, ahol m...